3 Ocak 2011 Pazartesi

OĞLUMA..

Sen olmasaydın bu sabah geç kalkacaktım yağmurlu havalarda yatmak güzeldir yaa...sen olmasaydın uyanıp güzel bir kahvaltı hazırlayacaktım kendime özene bezene...alıp sıcacık kahvemi elime oturacaktım pc başına..bakalım Hürriyet haberde gündem ne;face aleminde neler olmuş belki biraz farmville oynayacaktım vs...

sonra kalkıp yağmurda yürüyecektim ıslana ıslana..belki bir arkadaşımla buluşacaktım belki biraz alışveriş...sen olmasaydın akşamları oturup film izleyecektim..patlamış mısır..kola..aman aç aşkım şu tv nin sesini biraz daha diyecektim babana...sen olmasaydın gece kaçta yattığımda önemli olmayacaktıııııı....sabah kaçta kalktığımda...........

Amaaaaaaaaaaaaaa.................

Sen olmasaydın bir tahlil sonucunu aldığımda en fazla sevinebileceğim şey bi hastalığımın olmaması olacaktı...sabahın köründe yataktan kalkmadan ekşi elma yemenin ne güzel birşey olduğunu bilmeyecektim.. neden ben kusmuyorum diye endişelenmeyecektim..turşu ve turşu suyu için delirmeyecektim...bir koca tencere kısır ya biterse diye eve gelen tamircilerden kısırı saklamayacaktım:)))

Sen olmasaydın bir kalp atışı sesini duyduğum için ağlamayacaktım...göbeğim ne zaman büyüyecek diye heveslenmeyecektim..içimdeki kıpırtının ne mucizevi birşey olduğunu asla bilemeyecektim...iki küçük patiğin karşısına geçip saatlerce gülmeyecektim...

Sen olmasaydın bir ameliyata girdiğim için bukadar sevinmeyecektim...ya ben baygınken aç kalırsan diye doktorun riskli olduğunu söylemesine rağmen epidural diye tutturmayacaktım..ve seni hiç emziremediğim için kendimi yarım bir anne gibi görmeyecektim...ya da bebeğini emziren bir anne gördüğümde burnumun direği sızlayıp oradan olanca hızımla kaçmayacaktım...

sen olmasaydın bir elimde serum şişesi bir elimde sonda tekerlekli sandalye arayıp yoğun bakımın kapısına dikilmeyecektim iki büklüm...küveze elimi soktuğumda irkilmenin,karnımdayken sana söylediklerimi tekrarladığımda gözünü açmanın ,beni tanımanın ne mucizevi bir duygu olduğunu göremeyecektim...

Sen olmasaydın evimize geldiğin gün bayram olmayacaktı...''bütün gece başında bekliycez dimi '' diyen babana ve dayına kahkahalarla gülüp sonra ben sabahlamayacaktım başında:))))

Sen olmasaydın anne kelimesinin iki anlamı olmayacaktı hayatımda....Annemin değerini bir kez daha anlayamayacaktım...

Sen olmasaydın savunmasız bir yavru için atmaca kesilmeyecektim kimse zarar vermesin diye...ve ne olduğunu hiç bilmeyecektim Lohusalık Sendromunun:))))))

Sen olmasaydın bu sabah 2 saat uykudan sonra yüzümde bir el dolaşınca faltaşı gibi açılmayacaktı gözlerim...kahvaltı denen öğünü saat 1 de yapmayacaktım:)))içmezsem kendime gelemediğim kahvemi içemeyip saat 16,00 da pc ye oturunca günün bebeği olan oğluma özel bişeyler yazmak istemeyecektim o saatten sonra...İzmir'i çok özlesemde oğluşumun düzeni bozulur biraz daha bekleyim demeyecektim....akşam filmi bırak haberlere bile bakmaya fırsat bulamayıp dünyadan bi haber yaşamak nasıl bilemeyecektim....ve baban tv nin sesini biraz açsa gözlerim yerinden pörtlemeyecekti çocuk uyanacak diye:))))

sen olmasan ben hiç bir zaman ben olmayacaktım...ve hiç bir zaman biz olamayacaktı ailemiz...


vee sen olmasaydın karnın acıktığı için bitirmek zorunda olduğum bir yazımda olmayacaktı:))))

İyiki varsın Oğlum...iyiki doğurmuşum seni Paşam.....iyiki bana bu duyguyu yaşatmışsın...sana hissettiklerimi tarif etmek için çok basit kalıyor bu iki kelime ama ne demek istediğimi bütün anneler anlar...

Seni Çok Seviyorum KAAN'IM......


(nisan annelerinde günün bebeği olan Kaan Paşama yazdığım yazım)

3 yorum:

  1. hasta hasta ağlattın beni Esruşşş ....... ALLAH sizi hiç ayırmasın : )

    YanıtlaSil
  2. o güne geri döndün dimi:(((

    YanıtlaSil
  3. KUZİ DÖKTÜRMÜŞÜN VALLA UMARIM KAAN IM BU YAZILARI BÜYÜDÜĞÜNDE EŞİ İLE BİRLİKTE DEFALARCA OKUR VE EMİNİM SENİN HAKKINI ÖDEYEMİYECEĞİNİ ANLAR..TABİİİ ANNELERİN HAKKININ ÖDENMEDİĞİ GİBİ....

    YanıtlaSil